perjantai 23. marraskuuta 2012

Hola todos! Pahoitteluni etten ole kirjoitellut pitkään aikaan. Tässä kuussa ei ole paljoa tapahtunut tai olihan mulla synttärit jossa kantapäänkautta opein Espanjalaisten ajan käsityksen...
Oltiin siis sovittu että nähdään Castillolla 18:30 no minä olin siellä sillon ja ne ei sitten ilmaantunutkaan.. houstit ei ollut kotona,huomasin että oli jättänyt avaimet toisen laukun taskuun,puhelimesta oli saldo loppu, no pohdein siiná sitten että mitä tekisin,koska en en ollut koskaan ennen ees kävellyt sieltä kotiin ja en Pääsisi kotiin edes sisälle,lisáksi hostmama ei tykkää ,että kävelen pimeällä yksin.. Tuli pieni paniikki ,kun kukaan ei edes suostunut lainaamaan puhelinta.Onneksi Näin meidän luokkalisen tytön joka pisti muille viestiä ja ne saapui sitten 20:00 ;Ddd Loppujen lopuksi kaikki meni siis hyvin ja käytiin pizzalla! Päivää ennen mun ihanat houstit Järjesti mulle yllätys synttÄrit!! Talo oli pimeenä ja kun avasin oven kaikki juoksi mua vastaan huutaen "ONNEA! ONNEA! " <3 ja sain ihanat sisätossut abuelalta ja huivin ja pipon perheeltä ja kaikki tietysti vaaleanpunaisina ;)

Muuten ei oo oikeen mitään erikoista tapahtunu viikonloppuisin ollaan käyty sukulaisten tai ystävien luona syömässä ja arki muuten on aika tylsää ,koska kaikki "opiskelee" kaikki viikot ja joskus myös viikonloput ja nyt meillä ainakin on hirveesti kokeita! mun ei onneks tarvi tehdä puoliakaan, ja opiskeleminenkin on hyvin mielenkiintoista,koska en omista kirjoja! Jotkut opettajat luulee että pystyn opiskelemaan yhtähyvin kuin muutkin.. biologian koe meni esimerkiksi enemmän vain piirtelyksi! :D
Mun hostmama sai alicantesta töitä joten mun arki hieman muuttui.Kun Pääsen koulusta syön yksin ellei hostpapa tule kotiin syömään. Sitten kulutan aikaani enimmäkseen vaan fecebookissa istuen ( ajan tosiaan voisi käyttää ,vaikka opiskeluun) teen lapsille eväät ja olen viideksi koululla hekemassa niitä ja kuudelta hostmama tulee kotiin. Sitten ollaan joko kotona ellei mulla tai elsalla ole harkkoja..

On ihanaa ,kun kaikki sanoo kuinka hyvin puhun Espanjaa,kuinka nopeasti olen oppinut tai kuinka onnelliselta nykyään aina náytän! Sillä alku táällä tosiaan oli hankalaa en osannut kieltá juuri lainkaan ja  oli järkyttävä koti-ikävä ,mutta nyt kaikki tuntuu olevan paremmin. Kieli sujuu, enkä ikävöi kotiin enää niin paljon.

On silti tosi rankkaa ,koska oon aian mennyt kouluun ilosin mielin,mutta nyt en tykkää tosta koulusta yhtáän onhan se ihanaa náhdá kavereita,mutta päivät tuntuu jumalattoman pitkiltä,käytävät on aivan táynnä rynniviä ihmisiä ja siellá on mahdotonta pysyä pystyssä! vessassa ei ole edes vessapaperia ja tulee välillä niin ala-aste olo! ikävöin niin paljon koeviikkoja,oikeaa opiskelua,pientä kouluani, luokkaani ja kouluruokaa!! no enköhän selviä sillä ensikuussa olen vain kolmena päivänä koulussa! Koska mun ihana tätini tulee tänne ja myöhemmin Lähdetään yhdessä Teneriffalle jossa myös mummu kultani on! ensi kuussa saan siis Suomiruokaa! ja ajotaan tehdä Suomi-illallinen mun hostperheelle.. korvapuusteja tiedossa! <3
Nyt viikonlopun viettoon tietämättömänä mistään suunnitelmista :D
-besoos <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti