lauantai 8. syyskuuta 2012

torstai 06.09
aamu alko heti huonosti oli vahan koti-ikavaa ja kaiken lisaks hukkasin mun nenakoruni! koulussa oli taas mukavaa. Hassua kuinka hyvin ymmarran jo Espanjaa ,mutta vastaaminen ei tosellakaan viela onnistu :D
Tanaan kaytiin Camp Noulla! Siella oli ihan mukavaa ja kauniin nakosta loppujen lopuks eksyttiin siela Lauran ja Juulian kanssa ja jouduttiin kavelemaan miljoonat portaat ylos :D sen jalkeen oli vapaa aikaa ja mentiin starbucks cafeeseen ja kofeiini annos tais olla mulle liian suuri koska illalla olin taas vahan yli energinen :D Kaytiin shoppailemassa ja loysin niin kivoja vaatteita ehka tyhhmaa ostaa h&m:sta kun se on suomessakin ,mutta siella on niin paljon hienompia vaatteita kun Suomessa!! sitten loysin mun kaupan! DISNEY KAUPPA! juoksin ympari kauppaa ja olin innoissampi kaikista kun ne pikku lapset :D Kun tultiin takasin hostelliin pompein pitkin seinia ja olin niin happyy <3
myohemmin lahettiin kattomaan suihkulahteita ne oli niin kauniita ja isoja ne suihkus musiikin tahtiin mita ihanemmissa vareissa.Vietettiin viela viimista iltaa ainoina Suomalaisina taalla, koska huomenna niita tulee 20 lisaa.Oli taas mukava paiva pahasta aamusta huolimatta :))

Perjantai 07.09
Oli viiminen koulupaiva ja saatiin diplomit ja kaikki. Kun tultiin takasin niin taalla odotti jo ne kaikki 20 uuttta Suomalaista. Niin outoa kun meidan pieni ryhma on muuttunut yhtakkia nain isoksi ja on tosi vaikeeta kun ollaan totuttu puhumaan ties mita outoja ja kamalia juttuja omalla kielela ku kukaan ei oo tajunnut tanaan on jokusen kerran tullu mokattua ja tajunnu sen kun paat alkaa kaantyilee et ainiin noihan puhuu Suomea kans :D lahdettiin vuorille josta naki koko kaupungin ja kaytiin kattomassa kirkkoa! oli ihana istua siela hetki ihan hiljaa tuli niin hyva olo :) sain vihdoin ja viimein ostettua ne postimerkitkin mutta yhtan postilaatikkoa ei viela oo kavelly vastaan etta kai joku kyyhky kuljetaa ne Suomeen :D Kavin tanaan elainkaupassa kun siella oli paljon koiranpentuja kavi niin niita saaliks kun ne katto sielta lasintakaa en tiia etta oliko ne otettu kadulta ku niila oli ainakin tosi likanen ja takkunen turkki sitten siella oli yks westien pentu se oli niin sulonen ja makso 650e  kumpa oisin voinu otaa sen ittellleni mut saattaa olla hieman hankalaa :D Ainii meille tuli tanaan uus huone kaveri se on uudesta seelannista ja ihan mukava mia nyt oon sen kanssa kerinny juttelee :)
Mulla on jalata aivan kauheessa kunnossa rakkoja joka paikassa ja ne on jo puhjennut ainoot kengat joilla pystyn kavelemaan on varvastossut ja nyt nekin on tehny rakot varpaiden valiin je tehny hiertymia:mun varpaat on vahan turvonnetkin. toivotaan ettei ne ny tulehdu tai muuta. kai se on pakko lahtee apteekkin kattelemaan mita kivaa sielta loytys. MIKS AINA MINAAA!!!! :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti