keskiviikko 12. syyskuuta 2012

taalla sita nyt ollaan uudessa perheessa,uudessa maassa ja uudessa kaupungissa. Kommunikointi on toi hankalaa mutta hostmama selittaa asiat tosi hyvin ja sita on helppo ymmartaa. Perhe on muutenkin tosi mukava. Oon tavannut perheen ystavia ja ollut syntymapaivilla,on ollut tosi mukavaa ja kaikki on ollu tosi ystavallisia. Vaikka on valilla hirvee koti-ikava yritan nauttia silti. mulla ei oo talla hetkella hirveesti intoa kirjottaa tata blogia,koska kirjotan tan lisaks paivakirjaa ja sitten oon kirjottanu monia sahkoposteja joten jauhan samat asiat monta kertaa paassani.
Alue jossa asun on tosi mukava koko Santa Pola on melkein pelkkaa rantaa tai vuorta. Taalla on joka paiva tosi kuuma,marraskuussa pitais kuulemma kylmeta,sita odotellessa<3

Oon kaynyt aika paljon ostoksilla taalla on vissiin joka maanantai iso tori taynna tavaraa ja tein siella monia loytoja.Perjantaina tai maanantaina alkaa koulu ja se jannittaa aika lailla,mut toivotaan etta saan nopeesti uusia kavereita,koska nyt en oo viela tavannut yhtaan ikastani.
Yritan joka paiva kovasti opiskella espanjaa ja keksia uusia tapoja oppia sita. Eilen luin hostmamalle ja Elsalle lastenkirjaa ja ne autto joidenkin aantamisissa. Eilen oli muutenkin tosi mukava paiva kun pelattiin tanssipeli wiita hostmaman kanssa ja vietettiin iltaa sen kaverin ja lapsen kanssa.
Oon ottanu tosi vahan kuvia koks a mun kamerassa on niin paljon kuvia ja Barcelonassa tuli kuvailtua niin paljon,etta jo kyllastyttaa.  Mutta jahka ostan cd-levyja ja siirran kuvat sinne niin lisailen kuvia enemman. Ei kai muuta vahan tylsa postaus,mutta kylla taa tasta :D

1 kommentti:

  1. Ei tylsä lainkaan rakas!! Ihan kuulla et oot puuhaillu edes jotain sun host perheen kans!! Sitten kun kerkeet ja saat espanjalaisen numeron niin älä unohda laittaa sitä oke? Niin voin sit soitella sulle ja olen ainut jolle se on halvinta, buahhahhaa. :DD <3 Älä stressaa kielen oppimisesta. Ite kanssa stressasin ihan kauheesti ja mietein koko ajan jos oon oppinu sitä tarpeeks.. Loppukejen lopuks olin vaihtareista kaikista meistä ehkä parhain. :DDD Heha. :D Mut opit sen väkisinkin ja parhainta sulla on se et sun pikkusisarukset on niiiin pieniä et ne ei edes osaa englantia et opit sen kielen niiltä. :D Kuten Kanchana on oppinu Alexilta varmaan tosi paljon. :DD Ymmärrän et stressaat, toisaalta se pitää myös oppimishalua yllä, mut katotaan se maagiset 3kk ja sitten yllätyt.. ;) Sano mun sanoneen. :) <3 <3 Oot rakas ja sit ku soitellaan niin toki mielelläni voin puhua sun hostperheen kanssa jos vaan suinkin mahdollista. :) <3 <3

    - Hutu

    VastaaPoista