sunnuntai 2. syyskuuta 2012

täällä ollaan!

Elikkä lähdettiin eilen puoliltaöin ajamaan helsinkiin kyllä matkalla tuli itkettyä välillä kun tuli viestejä ja puheluita mutta se meni ohi aikanaan. Yritin nukkua matkalla mutta ei siitä oikein mitään tullut ja kohta oltiin jo kentällä. oltiin kentällä joskus 03.00 aikoihin ja 04.30 piti kaikkien tavata r-kioskin edustalla, onneks onnistuin löytämään Juulian ja pääsi juttelemaan tuntemuksista, aika vähän mua itseasiassa jännitti tai ees itketti ja pian jo hyvästeltiin perheet ja lähdettiin Juulian kanssa käsikädessä kyyneleet silmissä kohti turvatarkastusta. Käytiin sen jälkeen syömässä koska aikaa oli vielä reilutunti ennen kuin kone lähti. ei sitten juulian kanssa huomattu ajankulua kun kuljettiin myymäöissä ja katottiin että muut tytöt oli menossa jo koneeseen!! tuli pieni paniikki,mut sitten katottiiin kello ja kone lähti vasta puolentunnin kuluttua.

Lento meni hyvin,vaikka korvat meni usein lukkoon.yritin nukkua ja niska siinä vaan kipeeks tuli ja torkkumiseks se jäi! nyt oon mäkin sitten ollu lentokoneessa WUHUU :D

Kun päästiin kentälle niin lyötiin tyttöjen kanssa viisaatpäät yhteen ja tapaamis paikat löyty aika helposti vähän tuli paniikki että tuleeko se mun matkalaukku sieltä liukuhihnalta ja tulihan se :) Lähdettiin minibussilla kohti hostellia ja matka kesti noin 15min. Meitä on kuus Suomalaista tyttöä samassa huoneessa neljän kerrossängyn ja isojen matkalaukkujen kera joten tilaa ei runsaasti ole! vessa on noin metri kertaa metri :D EIKÄ MULLA OO PEITTOA!! VAAN PELKKÄ LAKANA!! ;(((( 

Täällä on tosi monia erimaalaisia lähdössä espanjaan  on Ruotsista,Kanadasta,Sveitsistä,Saksasta,Norjasta ja Austraaliasta meidän lisäksi. niiden kannsa on tullu vähän juteltua :)

Vähän nää ruokaikojen välien pituudet vaatii totuttelua joku 8tuntia väliä, joten nälkä on kova!
Äsken käytiin kiertelemässä vähän Barcelonaa ja kiivettiin ostoskeskuksen katolle kattomaan hienoja maisemia!! ne oli upeita! päivällä oli tosi lämmin +24, sitten vähän viileni mutta kun talsi pitkin ja poikin katuja niin tuli niin kuuma ja nyt on rakotkin kantapäässä. Nyt on vielä vähän vapaa aikaa ja sitten lähdetään johonkin ravintolaan päivälliselle.










Mulla on ollut koko ajan tosi hyvä mieli eikä oo ollut ikävää kotiin, vähän tuli mun haukkuja ikävä kun mentiin koirapuiston ohi :( ENKÄ OO ITKENYKKÄÄN! on ollu kyllä tosi kiva, mutta raskas päivä! joten älkää välittäkö lukuisista kirjotusvirheistö!! 23:00 nukkumaan ja aamulla 07:00 ylös ja sitten opiskelemaan :D




3 kommenttia:

  1. No niin muru! Täällä kovasti luetaan sun jutuista

    VastaaPoista
  2. Oikeein mukavaa opiskelua ja aikaa minun lempimaassa <3

    Marika

    VastaaPoista
  3. JEEEE Hyva Jullia!!!! <3 oon taalla saarella jannanny et miten on sun matkas menny!! Miten teilla noin pitkat ruokailu valit on?? me syotiin thaimaassa tyyliin vahan valia ja koko ajan jotain valipalaa... Ja oltiin aina viidentahden hotelleissa ja ihan uskomattoman hyva palvelu!! Oot niin kaunis mun rakas!! <3 oon nyt toissa etten kerkee jutteleen ja pian pitaa menna kotiin ja sit meen syomaan mun Tanskalaisen kaverin kans Thaimaalaiseen ravintolaan. :) Oot rakas!! <3 Stemppia!!

    VastaaPoista