keskiviikko 19. syyskuuta 2012

kouluun kouluun

Eli eilen oli ensimmainen normaali koulupaiva.Oli tosi outoa herata taalla yksin ja lahtea vaan kouluun onneks koulumatka on lyhyt,mutta se on pelkkaa ylamakea eli tosi rasks.. Olin koulussa ihan liian aikaisin ja istuskelin oven edustalla odottelemassa,etta nakyisko jossain luokkalaisia ja kylla ne siihen pikkuhiljaa ilmesty. Onnistuin loytamaan oikean luokan ja selvisin paivasta muutenkin hyvin, EN EKSYNYT! Koulu tosiaan on isompi missa oiskelen Suomessa ja tosi sekava,ainakin nain aluksi. Meidan luokka ei oo mikaan hirveen iso,mutta silti tosi kova aaninen ja elavainen.
Kaikki on tosi mukavia ja oon tutustunut moniin luokkalaisiini eilen sain tosi hyvan kaverin joka opasti mua ja katto etta paasen oikeille tunneille. Oppitunnit kestaa vaan 45min niin luulis etta paiva menis nopeeta,mutta ei paivat on tosi raskaita koksa ei ymmarra opetuksesta mitaan ja koska on niin monta ainetta yhtenapaivana.Kaytavat on tosi ahdistavia koska oppilaat vaan rynnii joka paikkaan ja huutaa.En tiia minka ikaset taalla on nuorempia,mutta kaytavalla kavelee valilla vataan niin pienen nakosia opiskelioita et en tiia miten ne pysyy pystyssa siina vaenpaljoudessa.

. Tanaan onneks oli Englannin tunti ja tunsin itteni kerrankin viisaaks koksa noiden enkku on nyt mita on :D Oli tosi kiva tunti ja se meni nopeeta koska kerrankin ymmarsi opetuksesta jotain. Nyt en oo kirjotellu mitaan muistiinpanoja tai muutenkaan keskittynyt opetukseen koska en ymmarra siita mitaan joten oon ittekseni opiskellu Espanjaa.Kylla ma matikan tunnilla koitin valilla vilkasta taululle,mutta ne kiekurat naytti niin hurjilta etta paati antaa olla.. Oon myos Valencian tunnilla joka on paikallinen kieli mita mun ei kylla pitais opiskella mutta iella sita istuskellaan. Tanaan menin Ranskan luokkaan ja kaikki tytot yritti selitta haluanko opiskella englantia vai ranskaa sit olin kokoo ajan vaan englantia!!! ei ranskaa! loppujen lopuksi paasin sinne enkun tunnille,mutta mua oltiin silti kyselty psykologian tunnilla?:DD no kaipa taa tasta.. lukkari on muutenkin niin sekava ,kun siita sais vissiin jotenkin valita mita tykkais opiskella ja ma haluisin mielummin historiaa ,mutta istunkin fysiikan tunnilla. JA MULLA ON FILOSOFIAAA jonka jo luulin selattaneeni Suomessa ykkosjaksossa :/ Mulla on kauhee ikava omaa koulua ja opettajia siella on vaan niin kiva opiskella :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti