keskiviikko 22. elokuuta 2012

pakkailu tuskia :)

ENÄÄ KYMMENEN PÄIVÄÄ! En vaan ymmärrä vieläkään ,että kuinka lähellä se lähtö on. Nyt kun en oo koulussa niin mulla ois hyvää aikaa pakkailla ja oikeesti lukea sitä Espanjaa, mut tuntuu etten tee mitään! Tänään hankein tuliaiset hostperheelle. Aluevalvojalle ostan viimisellä viikolla ja sillon luultavasti ostan suklaat ja salmiakitkin,etten vaan kerkee itte syömään niitä ;))
Viikonloppuna olin sukulaisten luona rapujuhlissa ja kyllä itku tuli kun piti jäähyväisiä jättää... Tänään kävin myös koulussa sanomassa luokkalaisille heipat ja siellä vasta itkettiinkin,tulee niin ikävä kaikkia!!

Äsken vasta avasin mun matkalaukun ensimmäistä kertaa ja mietein,että mitäs mä sinne laittaisin?? tietenkin ostan niin paljon vaatteita sieltä että oon koko ajan miettiny etten ottais täältä niin paljoo mukaan. Kun oon plokannut mun vaatteita niin on tuntunut ettei mun matkalaukkuun tuu kun pari vaatetta, mutta kun rupesin kirjottamaan listaa mitä otan mukaan ja mitä pitäis vielä hankkia niin siitä tuli odotettua pidempi. Mut enköhän mä kerkee onhan mulla vielä 10 päivää aikaa :DD Jos huomenna vaikka kirjottas ne viikonlopun hätänumerot ylös ja hostperheen osoittet ja puhelinnumerot. Mulla on hirveesti vielä jotain papereita mitä pitäis täyttää lentoa varten ja tuntuu että ne paperit on kaikki riipinraapin mun huonetta :D 

Hieman ärsyttää,kun ois ollut kivaa pitää kavereiden kannsa kunnon läksiäiset ennen lähtöä,mutta oon heränny niiden järjestelyissä liian myöhään.. Nyt lauantaina mennään tyttöjen kanssa syömään "viimeiselle aterialle" :D sitten käyn ensviikolla vielä laivalla ja perjantaina tulee sukulaisia ja kavereita kahvittelemaan JA SITTEN LÄHTÖÖÖÖ! eli lähdetään lauantai ja sunnuntai välisenä yönä ajelemaan perheen kanssa Helsinkiin,sillä lentökentällä pitää olla jo 04:30 JÄNNITTÄÄÄ!! oon varma että unohdan hankkia jotain tärkeet tai jotkut paperit hukkuu,mutta toivotaan ny sormet ja varpaat ristissä,että kaikki menee hyvin:)  

18 kommenttia:

  1. julia oot rakas T. salarakas

    VastaaPoista
  2. ♥ pääsen ehkä sittenki sun läksiäisii ku siirretää synttäreit päiväl

    VastaaPoista
  3. :(( onks muka enää nii vähä aikaa?! mu pitää tulla joka päivä teille!!! <3 t.rakkain pullavasi

    VastaaPoista
  4. :DDDDD Muistan ite kans ku lähdin.. Kaikki itki ja Carmen poras Lillin ja Kimin häissä et susku lähtee taivaaseen ja kaikki luuli et mulla on tyyliin syöpä ja oli kauhuissaan.. :DDD Ihan kiva.. No kun vihdoista viimein mun piti kentälle mennä niin Juha vei mut sinne Marin kans ja melkein kirjaimellisesti heitti mut pihalle ja hyppäs takas autoon ja huikkas vaan pojille ja Marille et ottaa musta vielä kuvan ennen ku meen ja halit. :DD Se ei ite voinu ku se olis ruvennu itkee kuiteski.. :DDD Meijän kovis.. :DD Hyvät puolet on se et se on vaan 5 tuntia lento ellei lyhyempi?? Ja Espanja on lähellä.. :) Mä kun menin niin lento oli 11 tuntia ja mun vieressä istu Norjalainen mies ja nainen ja ne ryyppäs koko lennon ajan ja aina ku sain unen päästá kiinni niin se mies tönäs mua ja oli niin lähellä etten repiny siltä päätä irti.. Tosin en ollut ainoo, lentoemäntä tuli kans valittaa ja sano et varottaa viimesen kerran ( kolme kertaa oli jo käyny äkäsenä..) Ja jos se nyt ei usko niin sitten se on vaikeukissa (poistavat lennolta.. ) Mihin?? :DDD

    - Hutu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo tuli kans vähän sellanen olo et olisin lähössa sairaalaan tai kohta kuolemassa kun kuuntelee noita... jos haluutte nyt tulla kattomaan vielä juliaa viimeisen kerran.. yms :DD

      Poista
  5. Voi hitsi kuinka jännää Julia :) Onneks sulla on tää blogi, niin me sukulaiset päästään osallistumaan sun vaihtarivuoteen;) Ja Hutuliini, muistan sen kun sua sinne kentälle kuskattiin....kyllä oli pala kurkussa vaikka samalla oli onnellinen olo sun puolesta, kun sait mahdollisuuden mennä kattoon maailmaa. Juisulle tsempit pakkaukseen- ja muista sitten antaa osoite sinne Espanjaan että voidaan lähettää hätävarasalmiakkia :D *HALAUS* Marilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä<3 ja pyydätte äitiltä sen osotteen. haleja <3

      Poista
  6. Vastaukset
    1. voi näitä anonyymeja :DDDD

      Poista
    2. ihan kuin joku olis pikkasen kateellinen :)

      Poista
    3. Kyllähän sen ymmärtää jos on kateellinen.. :)Kaikilla ei kuitenkaan oo mahdollisuutta lähtee vuodeks toiseen maahan ja kokee elämänsä seikkailua!!! :D

      Poista
  7. ???? Aha.. No älä lue sitten jos mielestäs on paska! Kirjota ite parempi.. :DDDD Et pysty kuitenkaan.. :DDDDD

    VastaaPoista
  8. Julia mulla on iha sika kova ikävä jo nyt.Tuntuu hölmöltä että kun oot ollu 100km päässä ni on tienny et oot sielä ja tosi harvoin nykyään nähty.Mutta nyt kun oot lähössä maailmalle niin johan itkettää kun lukee tätä blogia.OOT HIRMU RAKAS <3 Oli ihana nähdä Aitoossa.<3 pusuja muru <3 t.Nönis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin mullakin sua ja toi on niin hassua et vaikka ei usein nähä niin nyt kun lähtee maailmalle on kauhee ikävä kaikkia :D oot rakas<3

      Poista
    2. Ei tarvinnu ees kattoo loppuun asti tota viestiä et tiesi kuka kirjottaaa.. :DDD HAHAHAHAA ihana nönö. :D <3
      -Hutu

      Poista